مقالات به تام

مقالات ساختمانی به تام

مقالات به تام

مقالات ساختمانی به تام

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به گزارش کلینیک ساختمانی به تام به نقل از ساخت یاب عبدالرضا شیخان دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان  ضمن اشاره به برگزاری مطلوب نمایشگاه اخیر سیمان در تهران به همت انجمن صنعت سیمان ، بیان کرد این دوره از نمایشگاه و همایش دو روزه “رویه های بتنی” نسبت به دوره های گذشته با استقبال خوبی روبرو شد و ما را ترغیب به ادامه راه در زمینه جاده های بتنی که کرد. حضور وزیر راه و شهر سازی که پیش ز این نیز از صنعت سیمان حمایت کرده بود در این همایش بسیار مفید بود.

وی همچنین از امضای یک قرارداد سه جانبه بین صنعت سیمان ، مزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن خبر داد که بر اساس آن سازمان برنامه ریزی کشور  2 میلیون تن سیمان تامین میکند و وزارت راه و شهرسازی آن را خریداری کرده و پرداخت آن از طریق بانک مسکن انجام میگیرد.

موضوع دیگری که شیخان به آن اشاره کرد تبادل اطلاعاتی بین فعالان این صنعت و خریداران خارجی از عراق و افغانستان بود.همچنین مزاکرات خوبی بین نمایندگان صنعت سیمان با خریداران خارجی صورت گرفت .

وی به وجود تنوع محصولات صنعت سیمان مانند سیمان سبز که در حال تولید است و سیمان چاه نفت که توسط سه کارخانه کرمان ، عمران انارک و تهران تولید میشود و پیشرفت های مراکز تحقیقاتی در این زمینه اشاره کرد.

شیخان گفت طی تنظیم برنامه ی افزایش قیمت سیمان تخفیف های  20 تا 30 درصدی که در دو سال اخیر داشتیم حذف گردید.

  • ۹۶/۱۰/۲۷
  • به تام سایت

سیمان

قیمت سیمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی